Igår

Okej, jag är inte frälst i yoga än men det är absolut ingen omöjlighet att jag blir det när jag får in rörelserna och använda de rätta musklerna, men det var iallafall inte första gången jag gick igår. Efter yogan åkte jag och de andra hem till Julia och åt frukost innan vi bgeav oss till Stadsparken för klassens dag, snacka perfekt start på dagen! Sen hängde jag flera timmar med Julia och Anna innan jag åkte och simmade på kvällen, måste rekommenderas att åka och göra det tidigt en fredagkväll, haha. Idag startade jag min morgon med frukost på balkongen och en powerwalk i bara schorts och linne, hur stört i i September? Sjukt stört men sjukt skönt!


Julia, malin, Elin och vendela igår
Jag

Jag iförd tusen lagar med kläder!

Alldeles straxx kommer min vän maja hit så ska vi ta en sväng på stan, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0