Saltvattensprej, vill jag ha!

När jag ska köpa nya smink eller hårgrejer går jag aldrig och impuls köper något, utan jag är noga med att tänka genom vilka färger jag vill använda, vilka produkter jag brukar gilla mest och i vilken konsistens jag vill ha ( tex pudrigt, puder-eller cremerouge osv) Allt för att undvika dåliga impulsköp och dessutom tycker jag det är riktigt kul! Jag snappar upp de bra produkterna genom att snacka med folk om vad de använder, provar mig fram (har till exempel provat 6 olika foundation innan jag kom fram till min älskling, och nu har jag läpsstift från de 4 största märkena och då har jag kommit fram till att max factor har de bästa läpsstiften och det är det jag kommer köpa i framtiden...) Dessutom läser jag massa tester, till exempel http://www.dn.se/blogg/sminkbloggen/2009/03/26/jo-det-finns-sminkbloggar-2317/. Mycket bra sminkblogg! På tal om bra produkter, vet ni ett bra saltvattenspray?! Är sugen på axelllångt beachigt hår just nu! Någon som har tips?!



Kommentarer
Postat av: Emma

Saltvattenspray är grymt! Jag kan rekommendera Maria Nilas eller REF - båda funkar perfa i mitt hår :) Kram

2011-04-21 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0