Dagen efter!

Godmorgon! Herregud, vilken rolig kväll man hade igår med upptaggning, världens kallaste kö-väntan i -10, dans i flera timmar och tjutande öron och trötta ben efteråt men det var UNDERBART! Dock känner jag mig lite lagom seg just nu, just nu känns det helt omöjligt att jag ska rka mig genom hela kvällen och dagen, haha. Men nu ska jag iallafall få i mig lit frukost och sen tya mig vidare mot skolan, det borde ju hjälpa med lite frukost


Jag igår, i världens bästa gula partyklänning. Ikväll7 eftermiddag sover jag över hos min farmor för att göra henne sällskap. Det brukar vara som en liten rehab att vara där, hon skämmer bort mig så mycket. perfelt efter en partykväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0