Snygga grejer just nu för er som kan köpa

Jag har köpstopp hela februari (gud, vad hemskt det låter alltså)  och såklart ska jag hitta de allra finaste, snyggaste och mest ha-begäriga kläderna just nu. Februari kommer bli lidandets månad, och jag längtar till den är slut. Och det är ju faktiskt bara 22 dagar kvar, hur lägligt är det inte att ha köpstopp en månad som bara har 28 dagar? Men 22 dagar är ändå 22 dagar och de kommer innebära inga mysiga fikastunder (eller det kan jag nog få ha ändå), fina kläder eller annat behövande. Snyft, snyft, snyft. Snälla februari, GÅ FORT! Här kommer i allafall lite shoppinginspiration för er som har pengar och kan shoppa, lyllos er.



H&M

Modekungen


De här skorna i verligheten är mucho, mucho, mucho snygga.


Har länge letat efter en röd eller grön väska, den här från Zara duger rätt bra!



Den här jackan är obeskrivbar i verkligheten, om man tar bort pälsen.

Fodret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0