Rodebjer-årets bästa kollektion!


Alltså den här kappan är u n d e r b a r






En sommardröm


Snyga skor





'
Skulle velat ha det där armbandet!

ÅRETS BÄSTA KOLLEKTION ÄR RODEBJER! Carin Rodebjers kollektion hyllades av de flesta, inte av mig från första början men den har växt i mina ögon för varje gång jag kollat igenom den. Carin har en förmåga att få enkla plagg (tex den gula koftan på bild 6 och klänningen på bild 7) att se intressanta och roliga genom färgval som känns lite nya och oväntade. Allt är en lagom mix av uppklätt och slappt och det känns som allt är bärbart men går inte över till gränsen att bli för enkelt eller opersonligt. Carin har precis flyttat till New York för att lansera Rodebjer utomlands och för att det ska gå tror jag Carin behöver utveckla sin design ännu mer, skapa kläder som är ett signum för just henne. Det kan ibland kännas lite rotlöst, och lite mer behövs för att hon ska rota sig på riktigt som en av Sveriges bästa designers. Men hennes kollektion för säsongen var riktigt och den bästa av de alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0