Syoss max hold

Vet ju att ni gillar det här med tips- så här laddar jag upp ett till, nämligen SYOSS hårspray. Ger en stört bra stadga men var beredd på att det blir ganska hårt resultat och det är svårt att tvätta ur men om man har avancerade frisyrer är den perfekt. När jag ändå är igång och tipsar så kan jag likaväl tipsa om DM och Rossman i Tyskland där jag köpte hårsprayen, där kan man köpa skönhetsgrejer dubbelt så billigt jömfört med Sverige. När jag var där i mars bunkra jag upp mascara, foundation och duschcreme. Mycket bra tips enligt mig själv!

Kommentarer
Postat av: dreamsandthoughts ☆

det är toppen =) tack :)

2011-06-22 @ 13:08:35
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0