Leopard och beige

Idag när jag steg upp i morse tog jag ett riktigt glädjeskutt för att det luktade vår ute och att solen värmde min rygg men oj, oj, oj vad snabbt det skulle vända till massa regn och därmed en mindre depression. Tur då att jag har roat mig med en tur på stan med Malin, Julia och Elin, Indoor walking och födelsedagsfirande på kvällen. Om jag inte hade gjort det skulle jag nog ha gått och lagt mig ide, trodde ju att våren var på väg ( eller så är det bara jag som har förskönat bilden av vår, vår kanske egentligen innehåller massa regn och det kanske jag bara förträngt?)



Transparent skjorta-2hand
Skor-Skopunkten
Leopard-2hand
Schorts-Gina
Brosch-Bikbok
Fjäderörhängen-H&M

Nu ska jag lyssna på "Euphoria, take my hand" med Glasvegas för sista gången idag och sen ta mig till sängs, ni borde lyssna på den låten. F A N T A S T I S K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0