Hannover pa en mandag!

Hoppla pa er! Jag det det helt wunderbar här borta i Deutschland. Idag har vi varit och arbetat i skolan, shoppat, druckit Starbucks püa Frapuucino ( och ja, demn var precis lika god som den varit de andra gangerna), ätit supergod middag pa asiatsik restaurang och bara haft det härligt i den ljumma vinden ( det är seriöst som en sommarkväll här pa dagarna) Nyss gick de flesta hem fran mig och min utbytesstudent efter att ha haft filmkväll med "the proposal" och massa härliga människor. Tyvärr funkar det inte att lägga in bilder pa datorn men hall jut tills jag kommer hem, da kommer massor av dagens och harliga bilder fran den här resan som verkar bli men än awesome.Aja, nu ska jag slockna för imorgon ska jag upp vid strax före sex imorgon...puh



Kommentarer
Postat av: Stina

Du verkar ha det grymt! Drick en Frappe åt mig!

2011-03-17 @ 13:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0