varning!

God eftermiddag på er! Jag avslutade eftermiddagen med en härlig tur på stan i det fina vädret med Maja, det största missionet  var att hitta en svart, snygg klänning till Maja och jag hoppas vi lyckas, eller jag tycker det iallafall. Ska övertala Maja också att vi lyckades och att klänningen är snygg och en bra investering, haha. Annars har jag lite smått med ångest (jag förstår om ni blir arga över att ha klädångest i en värld där barn svälter och det är krig men...) över att butikerna är sprängfyllda med fina grejer, jag vill spara mina pengar och på miljön och vill därmed att butikerna ska vara tomma på snygga grejer just nu så att jag inte behöver stå inför jobbiga köpval, om ni förstår vad jag menar. Tänkte bara varna för att jag härmed bjussar jag på lite ångestframkallande plagg!!!!




Båda H&M, kommer till sommaren. Älskar printen.

Jag är sjukt sugen på plisserat, den här är ÄNNU finare i butik. Om du vill vara trendig den här säsongen-glöm inte plisserat.


Trött på det där mönstret som alla budgetkedjor snott från MiuMiu men modellen är söt.


Jag vill blomsterbonzana i vår! Från Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0