DEN 23 APRIL 2012





Godmorgon! Ny vecka, nya tag I guess och även den här innehåller massa skolgrejer och kvällsaktiviteter men jag är ganska så glad ändå, och blir bara ännu gladare av collegejackan jag har på mig, även den lånad av Frida. Så skön och så fin. Nu ska jag trippa iväg till skolan (måste gå tio minuter tidigare bara för att de bygger om och jag måste ta annan väg, retar gallfeber på mig en måndagsmorgon...) men idag ska vi ha lite inspirationsdag för projektarbetet som ska snart ska börja, tror jag ska göra någon slags tidning med lite av skönhet, mode och samhällsfrågor. Får se, hoppas ni får en bra dag iallafall. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Stina

Snygging, har du klippt dig?

2012-04-26 @ 11:35:13
Postat av: Karin

Thankyou hottie, nej det har jag inte! :)

2012-04-26 @ 21:29:44
URL: http://karhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0