THIS IS PEACE AND FUCKING LOVE

Hejho! Jag är hemma igen efter en helt galen, kul och sjuktligt minnesvärd vecka. Har nog haft en av de bästa dagarna i mitt liv, jag har haft det så sjukt kul med mina fina kompisar och träffat massa roliga människor. Är några bajjamajabesök, tonfiskburkar, skratt, musikupplevelser, langos och tälthäng rikare. Bristvara är dock sömn, bra mat som innehåller näring och inte bara fett och en sovplats där man inte vaknar upp och är supervarm som i en bastu. Åh, vet inte riktigt var jag ska börja om äventyret men bra har det varit bra och säkerligen något jag vill göra igen! Bäst var nog Markus Krunegård (så fin kille), Laleh (positiv överraskning) och Deportees (snygg sångare och sjukt bra är de ju)
















Mer bilder kommer...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0