NIKE AIR GÖMDA I GARDEROBEN INNEBÄR FET LYCKA





Vaknade imorse på helt fel sida och vara bara jättesur men då stack jag över till Hanna och blev genast på mycket bättre humör, vänner kan få mig på så bra humör! Och lyckan blev bara ännu större när jag hittade ett par Nike air längst in i garderoben (fråga mig inte om hur man lyckas glömma skor för 1200), har funderat på att köpa ett par länge men nu behöver jag inte göra det och jag kan inviga dem redan imorgon. Stor lycka. Lovar att posa en outfit med dem imorgon också.

Annars har min helg varit fin, gått på stan, tränat, ätit pizza och hängt med fina vänner. Nu börjar sista veckan  i skolan innan sommarlovet på fredag och det innebär lite ångest över att allt går så fort men mest av allt är jag glad över faktumet att jag har 10 veckors lov framför mig. Den här veckan innehåller Krampen, Skollovsfest, premiär i fotbolls-EM och massa mer. Looking forward.

Kommentarer
Postat av: Stina

Babyfeet!

2012-06-08 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0