EN LITEN LISTA VAD JAG VILL GÖRA

Senaste tiden har jag funderat lite över vad jag vill göra till ungefär 25års ålder, gjorde en liten lista över det i solen, och varför inte visa den för er?!

Resa till Rio de Janeiro sommaren 2014 och se fotbolls-VM med min syster.
Bo i USA, sova i ett poolhus och leva exakt som i O.C.
Bott i berlin med Camilla och kunna prata tyska som ett rinnande vatten.
Lära mig dansa ännu mer, typ som Beyonce. I USA borde det ju finnas någon dans-kurs ala Beyonce, sägs ju att allt finns där liksom..
Bo i Barcelona eller Madrid och lära mig spanska, är ju typ världens finaste språk.
Ha gått en make-up kurs och extraknäcka lite som make-up artist.
Ha utbildat mig i kost och träning och jobba med lite PT-kunder några år, älskar att få mig själv och andra att göra saker som man inte tror man skulle orka.
Sett en Champions league-final.
Backpacka (eller klarar jag av det? Har typ fobi för att sova på äckliga vandrarhem och sitta på äckliga tåg, finns inget äckligare. Haha)
Ta körkort.
Jobba som spinningledare.
Engagerat mig i något viktigt och förmedla det jag tror jag kan hjälpa andra med.
Börjat utbilda mig, till något som jag älskar! Jag vill kunna klättra i mitt jobb och kanske starta mitt egna företag, ååhh har så mycket jag vill göra ju!
Träffat mer nya, härliga människor, bli kär och hänga med familjen.















Japp, det var det tror jag. Sen vill jag leva vanligt vardagsliv i Stockholm också, för enligt den här listan kommer det ju bli väldigt mycket flängande... Ska nog skriva ner den här listan och se hur mycket som blir gjort, kanske 1/5? Men mina mål är givetvis att göra allt, man ska ha drömmar!!


Nu ska jag SLÄNGA mig i sängen, är upptagen varje kväll den här veckan med repetitioner inför dansföreställningar på fredag och lördag. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0