COLOSSAL VOLUME

Hej hopp!

Just nu är jag allra mest glad för att jag är KLAR med allt i skolan och bara kan ta det chill, det tycker jag att jag är värd. Jag är också glad över mina nya mascara från Maybelline "the colossal volume", man får snygga, separerade långa och böjda fransar som håller sig böjda hela dagen (tack vare den vattenfasta formulan) och dessutom smular de inget, inte ens om man har tränat! Enda nackdelen för den som vill ha riktigt svarta fransar kan vara att den inte är det, men jag tycker den passar till både vardag och fest. Den kostar 145 kronor och är nog faktiskt den bästa budgetmascaran jag provat. Nu vet ni det och ni borde prova den, hej svejs leverpastej!




Med " the colossal volume express"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0