BLOND och SNYGG, det viktigaste

Det finns mycket oläsvärt om mode här på nätet men det finns iallafall lite läsvärt iallafall och det är bl a Daniel Björk som gör krönikor om mode och allt som hör till, visst är kanske inte språket eller humorn så stor men det är rakt och helt rätt väldigt ofta. Senaste krönikan handlade om sveriges modebloggar och att de är de blonda svenska som går hem med en egentligen ganska simpel stil jämfört med övriga världen där de utstickande bloggarna är störst, check it out!



http://rodeo.net/blog/2010/08/jag-foljer-dig-for-att-du-ar-snygg/

Om ni undrar varför jag låter så klagig så kanske det beror på att jag hör min farmor snacka om hur dåligt samhället är och att ALLT var bättre för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0