Bronze

Det här med gymnasiet börjar kännas ganska bra nu, det kan nog ändå bli kul bara man liksom ger allt och jag är faktiskt riktigt peppad inför plugget. En del i det kan vara att jag gick på stan och tog en fika med Elin och Malin från nya klassen så nu vet man att de alltid kommer finnas där, det är skönt! När vi var på stan letade jag efter dessa två armband från H&M som man kan ha på vardera arm, så JÄVLA snygga. Att ha två stora klossar på vardera arm var inte riktigt något som visades på catwalkerna inför året men har blivit ett riktigt street-mode och jag älskar't!


De översta är från H&M och de understa från Weekday, brons kommer stort i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0