HOPE van guldknappen igår!

Godmorgon! Jag vaknade av nyheten att HOPE vann guldknappen igårkväll, roligt för dem men skulle ibland önska att de prisade lite mindre svenska designermärken som behöver ett uppswing mer än vad till exempel HOPE behöver men det skulle också på något sätt kännas kontigt om inte HOPE skulle vinna en av Sveriges största designpriser, de är ju duktiga även fast det inte alltid faller mig i smaken!



Nu ska jag äta frukost som idag består av yoghurt med frön och knäckebrödsmacka med hummus, kalkon och grönsaker. Sen måste jag ta en funderare på om jag orkar gå på Skivstång idag, eller ska jag ge mig själv tre dagar till ledighet från hård träning innan allt börjar på måndag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0