Tips

Om några jävligt värdefulla timmar är sommarlovet 2010 över och imorgon kommer jag ta några nervösa steg till min första dag på gymnasiet, om allt går bra och jag typ inte dör av nervositet eller något liknande som kan hända när man gör nya saker så kommer jag imorgon kunna kalla mig en SAM-språkare. Det känns riktigt bra . Alla har ju olika tekniker för att göra sig redo för gymnasiet och jag gjorde det genom entimmes uppfräschning, alltså inpackning, noga insmörjning, lite fotbehandling och såklart min favoritfärg "blue my mind" på fötterna och tassarna. Tänkte bara tipsa om ett grymt schampoo som verkligen ger TV-håret (fanns inte riktigt så glansigt, men det gör inget!) Loreals professionnel schampoo och inpackning, visst kostar det mycket mer än Loreals simpla schampoo men det är ju så sjukt värt det, mitt hår är som nytt! JUST LOVE IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0