HK: Acne!

Idag har jag haft en väldigt skön dag, med enbart skola till 12 och lunchat på bakad potatis med kyckling med kära syster, nu har vi bara tagit en powerwalk och sett lite på O.C (vilken fantastisk serie det är, jag dör!) Imorgon far hon till Stockholm och till en ny lägenhet så idag passar jag verkligen på att umgås med henne, ikväll ska jag möta upp min kompis Maja för årets första dans. Jag älskar att komma igång med allt igen, hösten here I come!

Och eftersom hösten kommer och allt där till så hade jag tänkt att göra en liten miniserie här, eller så mini är den i och för sig inte men rolig hoppas jag iallafall. Vad säger ni om att jag ger mina tankar och tyckande om 2 stycken kollektioner varje vecka, så kör vi A-Ö så ni får koll på allt. hajar ni, är ni redo? Vi börjar med svenska Acne!


Johhny Johanssons kollektion är inspirerad av star wars som syns tydligt med glittret runt ögonen och den stora "pricken" i huvudet. Han säger själv att han har utgått från Skandinaviens kalla klimat och gjort det till en hög modegrad, själv är jag inte så imponerad av kollektionen och den känns ganska intetsägande.


En playsuit som mer liknar en illasittande pyjamas. Armband sågs både på sin vanliga plats men också på benen, kanske flera olika armband i rad kan bli nästa tusen ringar på händerna-trend!


Min absoluta favorit-lookbookbild, älskar skiftningen i de olika greiga tonerna och jag som inte ens är en päls-lover tycker västan är  F A N T A S T I S K


undrar ni vilket plagg jag tycker är snygasst hos Acne i höst? det givna svaret är den här funkis-skinnjackan, lovely.


Ge mig vad som helst i de här tonen och jag DÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0