Nudlar i lass

Åh, vet ni vad jag ska skulle vilja komma på förutom fred i världen och sånt där som man liksom måste säga när man säger önskegrejer? Jo, det är att slippa säga adjö till människor. Jag hatar det! Jag gjorde det i morse till min syster som just nu troligen sitter i sin lägenhet i Sthlm men visst är hejdå ett så jävla "laddat" ord? Ibland skulle jag SÅ gärna vilja dela på mig och vara på tusen olika ställen samtidigt. Aja, över till något roligare, nämligen min dag som har bestått av ett tråkigt matteprov och arghet över helt störda politiker( men något positivt med det är att jag nog valt partiet i mitt hjärta så att säga..) och nudlar på stan med Malin, Elin och Julia. Efter skolan har jag umgåtts ännu lite mer med mina kompisar och nu kom jag precis hem från den lyriska dansen, så trots "farvälet" så har jag haft en riktigt rolig dag!


Julia och Malin på Saigon, de körde såklart med pinnar men jag kände mig fruktansvärt svennig och körde gaffel, det går liksom så mycket fortare att få upp nudlarna då. Elin och jag blev för fula på bild så ni får inte se någon ,haha

Kika in en liten stund så får ni hjälpa mig med ett problem som måste ha en lösning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0