Lite mer gifts!

En apadapasnygg byxdress med underbart mönster, en sptsklänning med beige underklänning och puffärmar från BikBok, en snygg mockaväska(den är inte i sin rätt på bilden) och så oljekritor i de allra snyggaste färgerna. Jag hade nämligen tänkt komma igång med att måla lite, tycker liksom det verkar härligt att vara en som där fri person som är kreativ och mystisk i sin galet stökiga atelje, det är en viktig detalj att den är stökig också. Men det är nog bara någon bild jag har i huvudet som bara kommer VARA EN BILD I HUVUDET i fortsättningen också, men förhoppningsvis kanske man kan få till lite snygga teckningar vid mitt alldeles vanliga svarta IKEA-skrivbord som är ganska städat. Jag älskar ju nämligen oljefärg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0