På tåget

Mina planer var att jag skulle sitta på tåget och PLUGGA och inte SURFA eller BLOGGA, men lyckades såklart inte hålla mig så måste berätta för er att jag älskar H&M:s Holidaybilder just nu, snygga kläder men framförallt snygga bilder och människor. Äntligen är det inte enbart vita människor med i största kampanjerna och dessutom lite äldre människor, men det är ju i och för sig en trend(Tex H&M för Lanvin:s video...) Jag tycker det här är en helt underbar och vacker reklam, så olikt H&M på något sätt. Njutning att kolla på bilderna faktiskt.




Ska leta upp den här klänningen


Finaste bilden



Nej, nu ska jag plugga sista timman som är kvar+försöka få till en snygg sminkning på en bullrande tågtoalett, känner mig skeptiskt till det. Efter det ska vi direkt mot middagen/festen, hoppas jag typ inte skämmer ut mig och tar besticken från fel håll eller äter för snabbt. Rapportering följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0