Söta Kate

YEEEESSSSS! Det är fredag, plus SISTA fredagen innan lovet på det också, kan inte bli bättre! Detta ska firas genom att starta min dag med frukost på Java med finaste Malin, Elin och Julia och ta mig till skolan och överleva dagen där (om jag kan gå, kan bli mycket frukost). I eftermiddag blir det Friskis och Svettis och ikväll ska det lagas underbar tacos hos mig med några kompisar. Jag tror det här kommer bli en alldeles underbar dag, för idag gör jag sånna grejer som jag älskar, förutom matteprovet då såklart... Vi hörs senare, puss på er!


Okej, så här kanske man inte ska gå på frukost i Örebro men bara rådiggar Kate Bosworth i den här klänningen från Jil Sander för kommande säsong. Hon bär upp det så stört snyggt, hon är omänskligt snygg och jag älskar det helt enkelt. Glöm inte bort att jag har suttit bredvid henne på en restaurang i sommras med en viss kille... viktig detalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0