Therese Lindfors

Woho, Therese Lindfors första kläder för sitt nya märke som ska gå under just namnet Therese Lindfors är släppta och jag tycker det minst sagt ser mer än bra ut. Skulle väl kalla det något sorts sportigt 50,60 eller 70-tal och helt rätt i tiden då Mad Men-influenserna är stora och 70-talet kommer ännu starkare till våren.


Triangeln går genom många av kläderna, lite som ett signum.


Min favoritbild, snygg silkesskjorta och en sportig variant av Pradas hårband från hösten 2010.


Snygga kostymbyxor

Vad tycker ni? Jag gillar't! Men kom ihåg var ni läste om Therese Lindfors först...



P.S Kvällen räddades igår genom våran hjälte Elin. Jag, Elin, Julia, Malin, Ronja, Hanna, Anna och Linnea hade en jättemysig kväll och gjorde tacos tillsammans, kvällen blev alltså inte förstörd! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0