Utkast: Dec. 6, 2010

Hej!

Igår åkte de kära tyskarna hem (eller, när de var här kanske de inte alltid kändes så kära eller vad man kan säga, men när de åkte började man gilla dem..som vanligt..) och igår firades också min kära syster med massa gäster här hemma så tiden och lusten för blogg har varit lika med 0. Men de senaste dagarna hade vi det riktigt kul med julfilmskollande, pulkaåkning, mys hemma hos Johanna, besök på Svampen, julkonsert så de senaste veckornas schema gör att jag också känner mig veckor efter, nu skulle jag helst av allt lägga mig i soffan och sova men en stor hög väntar på att minskas. Två prov och en inlämning, och två besök till Stockholm är det den här veckan. Puh, nu fick jag iallafall skriva av mig lite så nu kör jag igång med bloggandet och pluggningen igen, hörs snart igen efter att de tyska orden kommit in i skallen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0