Kultur är bra

Whitney Port visar att man inte bara behöver använda galna mönstermixar och mycket färger utan att det går lika bra att blanda klassiker som leopard och randigt. Vet inte om just detta var ett bra exempel men det kan iallafall få mig att tänka bort från dessa galna färgmönster. Nu ska jag och min blommiga skjorta möta mina vänner Josefin, Lovisa och Helena för att kolla på lite ungdomskultur i Stadsparken. Vid 8 ikväll ska jag över direkt till familjens vänner för att äta mat och kolla på bronsmatchen i VM, heja Uruguay!



Bloggar mer imorgon, kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tack snälla!!:D

2010-07-10 @ 20:26:04
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0