Mina underbara dagar!

Hejsan, just nu känner jag mig lagom mosig och soldränkt efter massa timmar på Fjäderholmarna. I början låg vi och väntade på bra väder och när det ÄNTLIGEN kom blev det kortspel och stekande men tyvärr vågade vi inte på oss ett bad, men det blev iallafall ett snabbt "tantdopp", det borde väl ändå gillas?! Nu ska vi alldeles strax äta lammfärsbiffar med soltorkade tomater och fetaost till middag innan vi beger oss ut mot stan och sätter oss på något utestället, fan vad man älskar somaren dessa dagar.




Igår kväll åt vi mat på Ciao Ciao, ett supergott ställe. jag åt pizza med hela musslor, jätteräkor, sardeller och tonfisk. Efter det tog vi en promenix till Djurgården coh satt där länge, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0