My day

Idag började jag min dag med en powerwalk på 7 kilometer, även fast jag gick vid nio på morgonen var jag GENOMBLÖT när jag kom hem och då hade jag på mig minsta möjliga dessutom, det är så galet varmt här. Efter det gjorde jag och min kusin Erik en supergod brunch med skaldjursröra, äggröra, marmelad, grönsaker, parmaskinka, färskost, fruktsallad, scones, juice och bacon. Den här gången skippade vi faktiskt pannkakor på slutet och körde liksom scones- och påläggsfrossa men jag måste erkänna att pannkakorna verkligen fattades. Det är ju så gott med något sött på slutet när man egentligen inte får  sig en enda grej till, hava grejen med brunch är ju att man ska vara så mätt så man spyr liksom. Så pannkakor är ett måste för den fulländade brunchen! Sen har jag legat på stranden 5 timmar i sträck och ÄNTLIGEN kunnat läsa artiklarna i brittiska Vouge som jag köpte när jag var där i Mars, tar ju lite tid att översätta allt kan jag lugnt säga...




"vätskekontrollen" vid brunchen.

Imorgon fyller området 30 år så imorgon blir det fest för hela slanten, ryktet går att tre HELA lamm ska grillas och avnjutas. Bilder på detta kommer, varning för känsliga blogg-läsare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0