Back on track?

Å, jag hoppas verkligen ni förstår vilka underbara dagar jag, Mickis och Lovisa har haft och det var inte superkul att kliva innanför dörren för en liten stund sedan. Idag har vi tagit en riktigt lång sväng på Drottninggatan, Götbacken, Hornsgatan och Stureplan och den långa rundan gav resultat. B la 3 nya grejer som måste pressas in i garderoben och rejält ont i foossingarna efter en hel dag med 10 cm höga klackar, jag borde lära mig snart. Ni får se alla mina köp imorgon för nu är det dags för andra halvlek i VM, vi hörs imorgon på den första riktiga sommarlovsdagen!


Så här såg jag ut igår när vi drack te och satt på Strömkajen flera kvällstimmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0