Min drömgardeob

Jag tror jag har kommit på svaret till den otroligt intressanta och viktiga frågan; vems garderob jag helst av allt skulle äga? Dessutom har jag kommit på varför jag har det tufft att ge ett svar, det är för att jag själv inte riktigt bestämt vilken stil jag har eller vad jag egentligen gillar. Jag kan köpa en grej och tre månader senare undra hur jag tänkte vid det tillfället och kan ibland tycka att hiphopstil är något alla borde gå runt i och nästa sekund tycka den är helt frukstansvärd (jag har dock kommit på vad jag verkligen tycker om den här stilen, den är ful men ändå lite cool)
Så därför vill jag äga en blandning av Olivia Palermo och Alexa Chungs garderob, eller helst hela av båda två. Olivia kör på den ganska vanliga stilen men kan ibland överraska och gör sin stil roligare med spännanade skärningar och framförallt accesoarer och skiter i gamla regler. Om jag skulle få byta ut lite av Alexas flickpojkstil men samtidigt ha kvar hennes attityd"jag tog det första bästa" och snygga jackor och stora koftor skulle det bli den perfekta blandningen mellan dressat, avslappnat och en bra färgblandning.  Vem eller vilkas gardeob skulle gärna få finnas hos er?!

Olivia, älskar outiften i mitten

Alexa, lägg märke till hennes missmatchningar och "jag har bara slängt på mig något-känslan".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0