Brunch med kompisar

Oj, oj, oj gud vilken god brunch jag, Lovisa, Lisa och hennes kompis Lise hade gjort som vi har suttit och njutit av flera timmar ute. Lisa och hennes kompis hade fixat scones, fruktsallad och marmelad. Lovisa hade fixat blåbärssmoothie i vinglas och pålägg. Jag fixade lax och bananpannkakor med skitmycket sirap på. Och som inte det här räcker så avslutade vi det hela(ni kan anta hur mycket vi pustade över att vi inte orkade mer då) med vaniljhjärtan och supergoda nötbrownies. Åh, jag tycker vi verkligen hade det så himla mysigt och tiden gick så jävla fort även fast vi satt där i flera timmar. Brunch är ju så underbart gott och mysigt!





Nu ska jag möta upp min vän Eva på stan, var alldeles för länge sedan jag träffade henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0