AW

Sitter och kollar in Bikboks lookbook för hösten 2010, höstkollektionen är indelad i två delar. Look Sharp är den som består av hårdare, ruffare kläder och "grey gardens" består av mer romantiska kreationer. Lookbooken i sig är inte något speciellt överhuvudtaget då jag gillar lookbooks som det lagts ner mycket pengar på och där man ser en tydlig röd tråd mellan kollektionerna och lookbooken. Mina favoritkläder från kollektionen så här långt är den militärgröna jackan som ser ut som en perfekt höstjacka med lite Fjällrävenkänsla. Koftan som är en dressad variant av collegemodet kommer stort i höst!



Nu ska jag sätta på mig lite fina sommarkläder och sätta mig på en restaurang i kvällssolen och äta middag, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0