Gammeldags

Det händer så himla mycket roligt just nu, jag kom just hem från grillparty och idag har jag haft picknick med min underbara klass och igår hade jag en awesome balkväll. Dessutom går jag ut nian imorgon och på kvällen vankas det galen klassfest ;)

Balen började med en fördrink på restaurangen, eller egentligen började den 5 timmar innan då jag, Mickis, Agnes och Lovisa gjorde oss i ordning i flera timmar och hade varandra som smakråd, sminkråd och hjälpte varandra att locka håret och välja vilka färg på ögonskuggan man skulle ha. Så jävla typiskt tjejigt så att man suckar högljutt alltså. Sen intog vi en tvårättersmiddag medan det hölls tal, läraraspex och massa annat.

Från klockan nio till klockan 1 var det bokstavligt talat klackarna i taket som gällde och röj på dansgolvet! Ni kan ana hur mina fötter mår just nu efter 4 timmars dansande på 10 cm höga klackar. Kvällen var verkligen minnnesvärd och hur rolig som helst. Förutom att det alltid ska vara så jävla gammaldags såklart. Är det inte sjukt töntigt att det måste vara tjej- och killplacering och att man måste dansa med motsatt kön?! Jag önskar verkligen att jag var en tjej som kunde göra protest mot sådant!


Här är gårdagens outift! Klänningen är från MQ, skorna är från Bianco, armbandet är Indiska. Vad tycker ni om den?


Jag och min "bordsman" Charlie.

Imorgon är det skolavslutning på morgonen och senare under dagen kommer lite släkt hit för att fira.På kvällen är det dags för klassfest så det blir nog sålig uppis imorgon igen, men förvänta er en bildkavalkad på fredag med bilder från de senatse dygnen!



Kommentarer
Postat av: F<3

Haha men kain varför sa du inte bara att du ville dansa med en tjej, för att nåt ska göras måste man säga det högt också:D

2010-06-09 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0