H&M Höst

Det här är ett lysande exempel på sånna där skor som inte alls är imponerande första kollen, som tar sig andra gången man kollar på dem, som man börjar tycka är snygga tredje gången, som man börjar gilla fjärde gången och som man bara älskar och inte kan släppa blicken i från den femte gången.

Önskade att de kom till den här våren istället men blir GALET snyggt med strumpor i höst, nu ska jag fan se till att få dessa. Ni vet ju min otur när det gäller populära varor från H&M, är alltid sold out...




Direkt efter jobbet imorgon åker jag upp mot Dalatrakten så nu ska jag packa lite för det och sen se på fotboll, så vi får se om vi hörs i helgen annars blir det på söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0