Mascara

Jag tog en snabbis till stan och köpte en ny mascara, tycker det alltid är lika svårt att köpa den perfekta. Men till slut föll mitt val på Loeral's voluminious mascara, om den håller vad den lovar skulle den förlänga fransarna gånger 500(typ något sådant) och fransarna skulle bli intensivt svarta. En recension av den kommer såklart om några dagar. Nu ska jag möta upp min vän Maja för att gå på Friskis och Svettis utegympa, brukar inte gilla utegympan så mycket då jag inte tycker det blir lika jobbigt men ska iallafall ge det en chans. Det här med att gå på sommargympa med Maja på somrarna har börjat bli en tradition och det gillar jag starkt, mycket starkt!

Vi hörs lite senare, kram!


Jag gör fiskposen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0