Min garderob fylls på

Hej, det här vädret gör något magiskt med humöret. Allt glider liksom på och det är så jävla enkelt att bara ta på sig så lite kläder som möjligt(ja, så varmt är det fan i örebro) och sen bara glida iväg. Jag kom iallafall nyss hem (eller gled då, höhö..) från min morfar där vi har grillat lax med sallad och potatis och sutttit ute i solen flera timmar. Och som inte detta skulle ha räckt så har jag även gjort två riktiga kap idag, ett par beiga safarischorts från Gina Tricot och så baddräkten från H&M som låg i paketet igår.


Här matchas de med baddräkten och träklackar. Inte supersnyggt men funkar

Bak

Den snygga guldiga dragkedjan fram

och den djuuuupa urringningen bak på baddräkten.

Imorgon efter skolan ska jag lägga mig med massa kompisar och sola och käka massa jordgubbar och frukt och schteka. På kvällen ska jag vara med min kompis Maja, så vi hörs sent imorgon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0