My last days

Hej igen bloggen! Jag kom just hem från min tripp i skärgården och det här med att ni skulle få följa med mig på resan blev ju som jag anade- alltså inte så mycket av det. SÅ mycket skönare att vara ute i solen eller ta en promenad än att sitta inne och få fyrkantiga ögon (eller vad var det pärona sa när man var liten...?) Men sen sist vi hördes har jag iallafall åkt runt bland skärgårdarnas alla olika hamnar, solat och fått lite färg(gyllenbränan som jag ständigt snackar om börjar komma), gått promenader som sammanalgt varit 2 mil långa men som egentligen skulle ha blivit drygt 1 mil långa och ätit underbara frukostar i morgonsolen. Men framföralllt så låg jag på en båt i lördags som åkte långt ut i skärgården där låg jag i några timmar och lapade massa sol och bara njöt, bland det bästa på länge!!!


Jag på båten!

Kika in om en liten stund så får ni se ett köp som jag har pratat och längtat efter i evigheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0