Skärgården

Hej bloggen! Som tur är så fanns det en dator här i skärgården också så jag kan uppdatera er (eller lovar jag för mycket nu?) om hur jag har det här, ni får ju inte missa någonting! Vi kom just hit och det ser alldeles underbart ut. Röda små stugor, öppet hav(eller något hav/vatten är det i alla fall) och massa båtar och badbryggor som vi ska ligga och steka på. Imorgon ska vi ta en tur med bilen och hitta en fin badstrand at bada vid och såklart fira midsommar med sill och massa annat smarrigt. Ja, jag gillar faktiskt sill... På lördag ska vi hyra cyklar och cykla några mil, perfekta träningen och inte minst upplagt för att bli pepparkaksbrun. Dessutom hade jag och min bror tänkt att hyra kajak en dag och köra lite i vattnet, visst låter det jävligt kul?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0