sommaren är här

Jag har haft en alldeles UNDERBAR dag med mina vänner i solen ute i Stadsparken. Vi solade ihjäl oss(lite för mycket för min del, ni ska se min bringa just nu...) Vi åt massa goda vindruvor, nektariner, jordgubbar och vattenmelon som svalkade i hettan medan vi låg och prata och läste tidningar i flera härliga timmar. Förresten, har ni tänkt på ett problem som uppstår när man ska läsa när man solar. Man vill ju oftast ligga på mage och bli brunast fram av kroppen men visst är det omöjligt att läsa och samtidigt få solen på hela kroppen?! För om man tar tidningen rakt för solen så får ju ansiktet skugga och det är ju på ansiktet man vill bli asabrun, förstår ni vad jag menar...?

Nu på kvällen har jag tagit en kort kvällsporomead med min kompis Maja och dessutom sprungit en löprunda i kvällssolen Kika in om en liten stund så får ni en dagens också!


Jag och Colagte-leendet- Josefine idag!

Kommentarer
Postat av: josefine

söta vi är! GRYMT bra dag blev det:) kramis

2010-06-03 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0