Tack världens bästa syster!

Jag är bombsäker på att jag har världens bästa syster, för kolla vad som damp ner i min brevlåda idag! Ett jättefint kort och ett asfint rött och guldigt halsband från London där hon bor. Kommer bli galet snyggt med sommarbrun hud i sommar, vet att jag tjatar på om det här med solbränd hy och hur snyygt det är men det är SÅ sant så jag måste liksom fortsätta. Jag köpte ju ett likadant fast blått när jag var där i Mars och det har sen dess varit mitt favorithalsband men det är mycket möjligt att detta seglar in på delad 1:a plats, haha.




Fina detaljer

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är väl värd det och tack för att jag blir nämnd på din blogg. Du är världens absolut bästa lillasyster!

2010-06-11 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0