Torsdagen

Godmorgon på er! Eller okej, jag har inte sovit till 2 på min första sommarlovsdag men jag har chillat ihjäl sen dess, haha. Idag mår jag superbra förutom att jag känner mig lite "dagarna efter" då det har varit så jävla mycket roligt som hänt på sistone och jaghar väl snittat på 5 timmars sömn per natt senaste dagarna. Min dag igår var verkligen hur bra som helst. På förmiddagen var det skolavslutnig i kyrkan och sen blev det tårta, betygsutdelning och lite snyftningar när man sa hejdå till alla lärare. Efter det kom min kära farmor och morfar för att äta lite mat och fira. Jag hade önksat mig smörgåstårta och oj, oj så gott det var. På kvällen hade vi klassfest i Stadsparken och firade att grundskolan är över. Vi spelade brännboll och kubb och grillade såklart massa fantastiskt goda grejer. En bra kväll helt enkelt!


Delar av klassen i klassrummet


Min fina vön Lisa sjöng Så fint.


Här är hela klassen jävligt glada för att vi slutat 9:an, kommer sakna er så galet mycket. Tack för dessa 3 år ni gett mig!




Jenny, Frida, Mickis, Renate, Maja, Jimmy och Lovisa.

Hela underbara klassen!


Lovisa, Oskar, Eva, PH, Jenny, Jonas, Felix och Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0