Designad av Per Engsheden

Direkt efter att jag kom hem från Dala-turen så stack jag iväg på sommarfest där jag bla träffade min kära vän Emma som bott i underbara London i ett halvår, det var såklart hur roligt som helst att träffa henne. Det första vi såklart började prata var om shoppingen där och alla dessa underbara grejer hon köpt. Gissa att vi kommer mötas en dag och gå i genom våra köp de senaste månaderna, haha.

Men det viktigaste just nu är ju vad alla tycker om bröllopsklänningen. Själv blir det nog inte mer än en 5+ av mig. Det jag gillade med den var ...hmm... ingenting speciellt förutom den otroligt vackra slöjan som gör att jag inte ger den minus. Men annars tycker jag den var tråkig, fult med axelband som går över armarna och alldeles för enkel. Kunde hon inte haft lite guld eller något som skimrade iallafall?! Men det som gör att den får 5+ och inte 5- är den vackra tiaran och slöjan. Och att det känns lite taskigt att ge minus när själva klänningen inte ens var ful utan bara tråkig...



Imorgon är det jobb igen(suck) och sen träning, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0