Vill ha just nu


Jag har varit otroligt sugen på något med batik länge nu och känns som ett riktigt trendmönster. Den här från Indiska kan faktiskt jag ha råd med(149 kronor) Snyggt att matcha som klänning till gyllenbrun hud, kaxiga kilklackar och massa smycken.




Så Chloe-iga men också så galet snygga. Från modekungen.


Det är totalt omöjligt att jag skulle kunna raffa åt mig dessa boots från H&M just nu men när de kommer i höst kommer jag vara där och kämpa för dem, trust me!



Hur snyggt skulle inte de här schortsen vara till ett par kaxiga röda skor eller nätta nudepumps? Tyvärr vet jag dock att den outfiten bara kommer vara en drömoutfit.


Helst vill jag ju såklart ha Mulberry-originalet men när det är en ren och skär omöjlighet så får jag drömma om denna konjaksbruna skönhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0