Man får snygg rumpa av att cykla

Åh, det känns lite överallt i min kropp just nu men framförallt mellan benen på grund av den där jävla osköna sadeln som jag har cyklat 4 mil på idag med skolan, känns nästan som att jag har skavsår... Mina modiga kompisar badade i det typ 10gradiga vattnet(eller hur kallt kan det ha varit?) men jag som blivit en badkruka de senaste åren satt uppe på bryggan, var varm och mös istället.



Nu ska jag göra klart ett svenskaarbete(eller okej, jag har inte ens börjat) och sen är det dags för föreställning igen!

Kommentarer
Postat av: lovisa

ååh vilken gullig bild! :D

Jag har din jacka föresten! du får en när vi ses!

2010-05-12 @ 14:41:47
Postat av: Micaela

Vad söta vi är!! Tack för en riktigt mysig dag :) puss

2010-05-12 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0