MY DAY

Jag har kommit på att jag gillar sånna här dagar då man är superdupereffektiv, lägger i största växeln och bara kör så det ryker(okej nästan) Det enda dåliga är väl att man är helt slutkörd när dagen är över. Aja, idag började jag min dag med lite plugg på morgonen, gick upp tidigare och satte mig och skrev lite på musikarbetet och drack lite morgonte, UNDERBART!) Efter det drog jag till tandläkaren, gick i skolan för att sedan plugga med min kära vän Maja och vid 6 idag gick jag och tränade på Friskis och Svettis och nu har jag pluggat ytterliggare ett tag under intagande av en underbar fruktsallad. Förlåt för en dålig uppdatering idag men plugg är prio ett right now!


fruktsallad med druvor, banan, päron och apelsiner är heaven!

Efter skolan imorgon ska jag möta upp min syster och hennes nya knodd så imorgon blir det att umgås med henne, laga mat och PLUGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0