Ny favvo!

Det är med lite sorg i tanken jag erkänner för mig själv att Chloe inte längre är min favoritkollektion detta år även fast jag trott det i flera månader för när jag kollar igenom Stella McCartneys säsong lite noggrannare så känns det ju bara "jävlar vilet geni hon är" . McCartneys kollektion och Chloes kollektioner har många likheter men Stella har mer sinne för detaljer, blandar färger "som bara inte går att blanda" och har fina färger, stora volanger och mönster i sin kollektion för S/S 2010. En av mina favoriter är denna, klassikern vita skjortan har uppgraderats till en långklänning. Perfektion över det.



Nu ska jag göra klart sista arbetet någonsin för grundskolan, känns ganska bra men lite konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0