Pastellchock

I sommar kommer jag framförallt satsa på färger i nudetoner och skippa allt vad nitar och rockchic heter men när brännan börjar komma så brukar man ju traditionsenligt bli sugen på lite färg och i år kommer jag inte bara satsa på korallfärgat som jag alltid gör när jag blir brun utan jag kommer köra på pasteller som visades mycket på catwalken inför sommaren. Snyggast matchat är det hos Fendi med den tunna transparenta skjortan och isglassblåa kjolen, Fendi matchar pasteller med pasteller med ett ruggigt snyggt resultat(kan också bero på modellens snygga utseende) eller så kan man matcha pasteller med svart precis som hos Burberry Prorsum(lägg märke till Burberys draperingar som har varit ett riktmärke för deras vårsäsong)






De här schortsen med en stor, tunn och transparent skjorta i sommar med höga klackar låter inbjudande. Kommer från Gina.

För övrigt så funkar det ändå ganska bra att inte göra någonting den här dagen, börjar mer och mer inse det fina och braiga med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0