Rodeo

Just nu är rodeo.net min absoluta förstasida(förutom alla bloggar då, jag är gravt bloggberoende) där står de senaste modenyheterna, senaste trenderna, de grymmaste bloggarna (typ Signe) men det jag gillar är framförallt att den känns lite mer seriös, mer kritisk och djup jämfört med till exempel modette.se. Gå in vetja!


Jag följer Karolina Skandes blogg på rodeo.net. Hennes stil är inte något att hänga i granen (eller, okej den är ju inte ful) men hennes djupa artiklar och liknande måste kollas in.


Signe är awesome!

Nu ska jag försöka få bort eftersvettningen efter träningen(hur gör man?) och samtidigt plugga mer på fysiken, hörs någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0