Stockholmo

Hej! Kom på i natt när jag steg upp att jag hade glömt berätta för er att jag skulle fara till Stockholm i dag med min kära klass, känns så konstigt att jag glömde det liksom. Jag berättar väl allt typ? Aja, vi åkte iallafall 5.30 från skolgården(slå den) och nu kom jag precis hem, lite lagom trött sådär efter många vakna timmar. Men så här såg iallafall min dag ut:


10.17 Efter massa timmar med buss infann vi oss äntligen på Dramaten. Vi fick bla annat lukta på Stellan Skarsgårds svett...


11.08 Efter Dramaten sprang vi genom Sthlm i regnet och in till Riksdagen, här är Lovisa och Elsa utanför!


12.12 Intog jag, Frida E, Micaela och Josefin världens godaste ceasarsallad på John Chriss.


14.41 Sitter jag och väntar utanför Weekdays provhytter på kompisarna som provade kläder, hela eftermiddagen bestod av bara massa shopping!


16.41 Intar mina kära vänner en fika på Konditori Hurtig, här gör jag och Jossan varsin pose!


21.44 Nu är jag hemma igen och är lite chockad över att jag inte fick med mig något hem, jag som vill ha så JÄVLA mycket just nu.

Jag återkommer med bättre bloggning imorgon, för då är jag nämligen lite halvt ledig från plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0