Gör en alldeles egen chloeskjorta!

Som ni har hört minst tusen gånger så är min favoritkollektion i vår Chloe och tätt efter ligger Alexander Wang och såklart vill jag då klä mig som Chloetjej och det är bara att kolla in i min garderob där det hänger plagg efter plagg med mycket nude, spets, denim, miltärffärgat precis som Chloes visningar och en av mina favoriter var helt klart den här jenasskjortan där de sprätt bort fickorna för en uppgraderad variant av  den klassiska skjortan(känns som en lite mildare variant av förrå årets trashmode) och kolla vad jag gjort. Härmat av den helt och hållet på en gammal skjorta som jag aldrig skulle använda om den inte blev lite roligare och satte mig med en sprättare och bara körde på(kör inte på för mycket bara, då går det sönder...) Den är ju såklart inte lika snygg som originalet men den är unik, billig och framförallt galet miljövänlig!
Originalet



Den tråkiga fickan i detalj



Och förresten välkomna till nya bloggen!

Den nya skjortan ala Chloe, så mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0